inte likt mej

nu måste ja ju berömma mej själv.. för det måste man göra ibland!
man kan inte bara blunda för allting, precis vad jag har gjort den senaste tiden..
har varit på lång och snabb promenad hela två dagar irad :) ja brukar nöja mig med en träningsdag i veckan!
tänker aldrig mer säga att ja ska börja om på nytt för de blir för stor press, den pressen kommer ja ta upp nån gång för jag har nåt stort stort problem med min press, jag klarar inte av nån press överhuve taget längre!
igår blev det gott snack med sofia i det kalla vinterlandet vi bor i, samma rutt gick ja och amanda idag, fick reda på att hon har klarat av sin utbildning mer succe, VG på x arbetet!
att alla runt omkring klarar av allting så bra nuförtiden, jag blir så glad i hela kroppen!
efter promenaden så fick jag höra fridas sköna stämma.. min fina änglasyster! jag kan ju aldrig kunna förstå det du går igenom, du är så stark, det starka blodsbandet mellan er spelar nog in.. även fast han inte finns kroppsligt så finns han bland oss, hans själ är här! älskade kusin <3
idag blir en tidig kväll, film i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0