Sleepy

Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden!

Allt jag gör gör jag med 50-75 %
Jag vill vara pigg och glad, inte nere och grinig!

Ni vet den känslan av att man kan ge alla pengar i världen för att ligga kvar i sängen på morgonen, så har jag känt i ca 14 dagar nu! Trött på dagarna men är helt hopplös om kvällarna, min kropp vill somna men inte min hjärna.. Hon bara tänker och tänker, och tankarna far runt kring varför varför varför allting kunde gå så snett.. Varför sa jag inte bara Ja, varför varför varför?? Varför du? Det är någonting inom oss som är som ett tomrum, jag tror bestämt att det är i vårt hjärtan, en del av vårt hjärta är tomt, ruttet, den biten är borta!
Eftersom du var den delen inom oss, såsom alla andra har en plats så har du också det, men det känns fortfarande tomt..


Nu börjar golfsäsongen, vad är golfen utan dej? Istället får vi ha en tävling just för dej, en dag då du är i fokus för många gamla och nya golfkompisar! Hoppas många kan komma!!


Kommentarer
Postat av: PA

I`ll be there,lördagen vecka 26 på Ribban.

2012-04-04 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0